} } } }class=" }class=" }class="

Högt över molnen flyger fram

Sitter just nu med ricinolja i håret, intresant? A som fan :)
Inte gjort så mycket idag, mest chillat och varit trött som ett as så efter skolan drog jag hem och käkade. Sen gick jag och la mig, vaknade vid 7 ungefär. Så nu är jag utvilad, har ju vänt på dygnet helt så är typ astrött på dagarna.
Har två studiedagar denna vecka också, det ska bli riktigt skönt! Och snart är det lov sen prao som gäller! :D
Vet inte direkt vart jag ska praoa just nu men det löser sig, kanske ska jobba tillsammans med min kära vän Julia.
Imorgon ska jag till stan och träffa Amanda, saknat henne som fan. Ska tjata på emma också, så jag kan få de där jävla bilderna från tjejkvällen som jag lovat er :D
Livet äger just nu! Ville bara säga det. Peace :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0