} } } }class=" }class=" }class="

Du är frisör så mycket du snackar bakom ryggen om folk

Men tjenare, kände för att slänga in ett blogginlägg. Varför inte liksom? :D
Haft halsfluss sen i måndags och kommer käka penecilin i 10 dagar ungefär, suger ju men skitsamma. Kommer ju kunna gå till skolan imorgon iallafall, känns soft. Är så jävla segt att vara sjuk.
Det är vår ute, shit vad jag har längtat! Några månader kvar till sommaren bara vilket innebär sena sommarkvällar, tunna kläder, bada och glass. Leva livet helt enkelt!
Ska färga mitt hår och löshåret ljusare om några dagar vilket är bra, då kommer jag nog ha den hårfärgen jag vill ha efter sommaren.
Men ska tagga, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0