} } } }class=" }class=" }class="

Det är kö från gatan upp till hallen

Tjaaa, haha fuck vilken bloggtorka det har varit :D
Träffade Frida en stund efter skolan idag, mys saknat henne som fan. Inte träffat henne på ett tag nu. Åker till gbg imorgon och ska vara där hela helgen. Snart är det DJ QUALITY snacka om att jag är taggad! Bara två veckor kvar nu. Gick runt med Nelly och Julia på stan igår, letade praoplats. Kommer säkert sluta med att vi hamnar på chilli wok. Beställt nytt löshår också och ska desutom färga mitt hår.
Blir inte så många bilder just nu, har ingen kamera hos farsan och camen är fuckad så den funkar inte heller ;)
Någon gång ska bloggen bli roligare, men det får bli nångång då jag pallar. Nu ska jag chilla dase och se bigbrother, efter det ska jag väl ringa runt lite och sen slaggish. Vi hörs peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0