} } } }class=" }class=" }class="

Fel kliv har blivit dömd och jag kommer ingenstanns

Hah är verkligen inte en sån som brukar berätta hur jag känner, men ibland måste man.
Vad fan hände? Med mej, mitt beteende, allting? Vad hände med alla mina polare, mitt liv?
Allting knasar just nu, jag hänger inte med i mitt huvud snurrar många frågor. Varför säger/gör en del folk saker utan att tänka efter innan. Dom kanske inte får några konsikvenser, men jag får. Är inte ledsen, bara förbannad och irriterad. Att DU ens berättar det för dina såkallade '' polare '' som du kan '' lita '' på. Din '' polare '' som skriker ut skiten över hela skolkorridoren ;) . Det värsta är att dina vänner, var mina också innan jag insåg hur falska dom är. Skiteri om du eller dom läser det här, det är bara så jävla fucking bra. Då slipper jag både dig och dom! DU SOM VET HUR DEN HÄR STADEN  ÄR ELLER ÄR DU HELT JÄVLA EFTERBLIVEN OCH HAR INTE HAJAT ETT JÄVLA PISS? DU FUCKING BOR I NORRKÖPING DIN LILLA HORUNGE HUR KAN DU INTE VETA?

Mitt rykte ligger inte direkt på topp just nu och det fuckar en hel del, det gör mig förbannad också. Du ska veta en sak, jag ångrar att jag ens kysste dig från första början. Att jag ens lärde känna dig.

'' Lära känna '' har dom två orden ens någon mening längre? Känns inte som det eftersom att nästan alla man kommer nära visar sig vara helt annorlunda än vad man trott från början.

Jag var så jävla säker när jag började på eneby, men nu vet jag knappast var jag har mig själv längre. Tar inte åt mig av bullshit, men när mina '' vänner '' säger något som känns så gör det mig förbannad. Du kan bara dö, dra upp gylfen och sluta runka genom nyckelhålet. Haha, vad trodde du egentligen? Du är knas, du har fucking rökt upp dina hjärnceller. Eller så föddes du utan hjärna och medkänsla. Ingen av du eller dina polare känner mig. Jag är inte ens den ni tror att jag är, men jag har inte tid att visa er den jag är just nu. Eller vänta lite, ni kommer aldrig få veta vem jag är. Vill inte ha ett piss med er att göra längre och jag är inte som ni. Jag har tagit tag i skolan, nästan slutat röka, ändrat attityd, kirrat talang och skaffat bra polare. Jag kommer alltid ligga snäppet före er ;) Life for bitch and bitch for life

Kommentarer
Postat av: stina

Be strong and keep walking :)

2012-01-14 @ 15:51:31
URL: http://www.uloveit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0