} } } }class=" }class=" }class="

2012 breeeeeeeeeeeeeeeee

A tja, jävligt bra nyår vill tacka alla som fan för en jävla bra kväll/natt. Så hoppas vi på att det här året kommer bli fett mycket bättre än 2011.
Tänkte börja med att göra ett inlägg om killar som tjatar på en. Jag verkligen hatar sånt, killar som hakar upp sig på minsta lilla och whinar i flera timmar. Jävligt jobbigt och det slutar med att jag blir förbannad, sån är jag :)
Jag kan ju tillägga att jag aldrig har varit sån som tjatar på en person och låtsas bli tjurig på en person helt utan anledning. Varför ska man göra det för? Fett onödigt och irriterande. Men nog om detta ville bara skriva det!
Så kan jag ju berätta lite om första dagen på detta nya år. Vaknade halv 8 och kom hem vid 3 inatt. Så är förbannat trött. Har äckligt mycket huvudvärk och har egentligen ingen blogglust alls idag. Tog tyvärr inte med mig kameran vilket jag ångrar som inåthelvete. Men om jag får tag på någon som har lite bilder så lägger jag självklart upp.
Ska spendera denhär dagen i duschen, min säng, köket och framför datan. Alltså inte göra något speciellt, pallar inte riktigt med det. Men nu ska jag duscha somsagt, ha det gött ni därute så hörs vi senare. Peace! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Har du något kul som du ser fram emot nu det kommande året? :)

2012-01-01 @ 21:32:10
URL: http://mrelinpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0