} } } }class=" }class=" }class="

Svar på tal

Fick en fråga på blogresponse om hur den perfekta killen ska vara, så valde att svara på den i bloggen eftersom det kanske är fler som undrar och har desutom fått frågan varför jag inte har kille och blablabla..


Svaret är:
Den perfekta killen för mig är den som verkligen bara behöver mig, han får såklart ha andra tjejkompisar och killkompisar det stör inte mig så mycket. Men han ska känna att han verkligen behöver mig, att han är kär i och vill vara med mig. Han ska desutom inte ljuga om sina känslor eller leka med mig. Sen ska han vara rolig, söt och sånt skit men också tro på sig själv och ha självförtroende :D


Varför har du inte kille?:
Varför jag inte har kille är därför att jag har svårt att lita på folk, desutom finns det nästan inga bra killar i norrköping vad jag vet om. Kan inte säga att jag själv är så jävla bra, men i den här frågan handlar det om killar och inte mig. Känns också som att jag inte skulle klara av ett förhållande med någon just nu och att jag är lite för ung för att hitta '' den stora kärleken '' eller vad man ska säga. Men det är klart att skulle jag träffa en kille med jättehälig personlighet som desutom ser bra ut skulle jag absolut inte banga!


Hoppas ni fick svar på era frågor, peace! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0