} } } }class=" }class=" }class="

Plugggg

Sitter med engelskaboken i högsta hugg, har prov imorgon 11 sidor och 32 glosor sammanlagt. Jobbigt som fan.
Var med farsan en stund på stan idag, tog en fika och småpratade lite trevlans. Saknat honom jättemycket! Sen kom frida och vi chillade runt på stan en stund innan hon drog hem till sebbe.
Har även köpt ricinolja idag, som jag har på ögonbrynen & fransarna just nu. Ska låta det verka över natten och se om det blivit någon skillnad nästa morgon hehe. Sen ska jag även testa det i håret om två dagar ungefär. Ska desutom färga och klippa håret om några dagar. Vilken färg tänker jag inte avslöja än, utan ni får bild när jag gjort det. Men nu ska jag fortsätta med engelskan, önska mig lycka till hohoho. Hörs, peace!
En jävla bild på mej & frida från förra sommarn nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0