} } } }class=" }class=" }class="

Men kör då berit förFAAN

Tjena inte pallat blogga, kan ibland bli så som nivet hehe. Frida har slaggat hos mej från fredag tll idag som hon brukar. Vi tog det lugnt igår och såg på film, men är ändå seg som ett jävla as idag eftersom vi somnade jävligt sent igår. Frida drog tidigt i morse och efter hon hade gått satte jag igång en liten film, duschade och käkade frukost. Sen efter filmen somnade jag och vaknade vid 7 ungefär. Farsan kom hem halv 8 med kebab och pizza. Sen efter det satte jag mig vid datorn igen och har suttit vid den tills nu. Ska sova snart igen, är inte så jävla tagg för skolan imrn. Men är jävligt tagg för klippning och färgning :D !!!
Vi hörs, herrråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0