} } } }class=" }class=" }class="

Hissar & dissar

BRUN UTAN SOL, man kan använda det hur mycket som helst utan att huden blir bränd och får sämre kvalité. Desutom ger det ett bra resultat redan efter första gången. Desutom slipper man rynkor och fräknar. Bra resultat för ett bra pris, åhlens kostar bara 87 spänn.
SOLARIUM, man måste sola flera gånger innan man får en fin och naturlig färg. Desutom kostar det väldigt mycket att sola om man solar flera gånger i veckan. Man får mer fräknar och rynkor. Det är inte bra för hyn och man har lättare för att få cancer. Plus att strålningen i slolariet kan försämra synen. Så solarium får en fet diss av mig!



Dock har jag med solat ett antal gånger och tycker inte att det ger något speciellt resultat. Så ska jag sola kan jag likagärna sola på sommaren och på vintern använda brun utan sol. Peace :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

va det inte ett jävla liv när du använde brun utan sol ett tag innan du snackade om att du fick bruna fläckar som inte gick bort? :)

2012-02-07 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0