} } } }class=" }class=" }class="

Tja bloggggNNN

Tänkte göra ett litet inlägggg om hur min dag har varit. Intressant va? Vaknade vid 11 ungefär, duschade och klädde på mig sedan åkte jag med min mormor in till stan. Skulle egentligen blivit en snabbis men var där i 3 timmar och åkte sedan till maxi och var där i 2. Vi letade efter ett nyårslinne till mig och tillslut så hittade vi et, haha! Köpte ett linne igår också som jag klippte till alldeles nyss, så nu har jag två stycken att välja mellan. Aja har bestämt vad jag ska ha för byxor, skor och sminkning. Håret vetifan men det blir som det blir. Solade idag också föresten! Tre gånger till och sen kommer jag att vara bruuuun! Vi hörs, kyss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0