} } } }class=" }class=" }class="

I'm back

Ni vet ju att det blir lite hit och dit med bloggningen, har verkligen inte vetat vad jag ska blogga om och vet inte riktigt nu heller fick bara lust att skriva ett inlägg. Jag har verkligen haft kaos med min mobil i två dagar och med det menar jag att jag glömde bort min telefonkod och spärrade nästan simkortet haha! Men det fixade jag idag, käkade också mc donalds med Thessan. Det är också 6 dagar kvar till julafton, jag, min syrra och Therese var iväg igår på stan och köpte MASSVIS med julklappar. Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig i år. Vet bara att jag vill ha ett par skor från skopunkten för 499:-, det är ju nyår snart! Den ska spenderas med världens bästa tjejer, raketer och en nyårskyss. Vem det är får ni faktiskt inte veta, förräns efter nyår ;) . Måste däremot beställa något till nyår, ska INTE ha klännind så måste hitta några snygga byxor och en fin tröja. Är extremt taggad! 
 
 
Är så kär! Mina två favoriter i samma bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0