} } } }class=" }class=" }class="

Lite tankar


Kommer ihåg när jag var 13, tyckte det var skitpinsamt att gå på stan med mina föräldrar. Jag skulle alltid gå långt före eller långt bak och om dom skrattade högt skämdes jag som fan och ville bara smälta till en liten pöl på golvet. Eller om jag te.x tog med en kompis hem till mig skulle min mamma alltid komma ner, ta i hand och hälsa. Då skämdes jag också, haha. Jag ville aldrig göra något med mina föräldrar när jag var 13 - 14. Aldrig åka och bada, gå på bio, gå på stan, eller bara åka till affären. Jag hatade att gå på maxi och så kom det fram kanske en kill kompis och man ska hälsa. Sen när den har gått typ en meter kommer alltid föräldern och försöker viska: VEM VAR DET DÄR DÅ?? DIN KILLE ELLER HEHEHEHE..
Förstår inte varför man skämdes så mycket för föräldrarna i den åldern, nu bryr jag mig inte ett skit om jag går med mamma på stan och det kommer fram en kompis. Jag tror att det var för att man trodde att alla andras föräldrar var så jävla normala. Men om man tänker efter, hur kul är det att ha en normal familj. Jag skulle aldrig byta ut min familj mot något i världen, även om jag bara vill spika upp deras huvuden på väggen ibland så är dom det bästa jag har.

 

En annan sak jag också har tänkt riktigt mycket på är beteendet som ungdomarna har nuförtiden. Brudar i 18års åldern som spelar dumma och blir horstämplade. Killar i 18års åldern som tävlar om att knulla flest brudar och spela gangsters. Haha det är ju vidrigt! :D
Folk skriver statusar om norrköping gång på gång på gång, men aldrig ändrar på sig. Små fjortisar som tror att dom kommer bli lika kända som kissie om dom spelar pajas. '' Haters make me famous '' Vad fan är det för jävla skitsnack? Det finns folk som inte ens läser din blogg som hatar dig iallafall och även om du nu blir känd på det. Hur kul kan det vara att vara känd och hatad? Att alla personer ser den där äckliga människan som du bara låtsas vara, de som kanske accepterat dig från början börjar hata dig för att du ändrar dig för bloggens skull. Ungefär alla ungdomar har svårt för att vara sig själva, folk ligger runt för att sex har blivit så jävla lätt att få. Ändå klagar ni på varandra och säger att det inte finns någon som kan ha ett seriöst förhållande. Killar blir players för att tjejer klär av sig, tjejer klär av sig för att dom tror att det är ett sätt att få känna lite närhet, killen dumpar bruden för att hon är för lätt att få och sådär håller det på. Därför hatar jag att se massa statusar på facebook om att norrköping är äckligt, när det är vi som är utvecklingen. Jag kan bara se tillbaka 3 år, det är sjukt hur mycket människor har förändrats sen allt började handla om sex, sprit, förhållanden, rykten, status och likes. Världen är för fan inte riktig , vi är fast i en drog som kallas internet. Vi behöver inte umgås längre, det finns säkert nån online som vill snacka lite.


Kommentarer
Postat av: Josephine

Så jävla bra skrivet gumman, håller med dig om allt !

2012-08-02 @ 23:09:57
Postat av: FANTASTISKA

SÅ SANN TEXT, vi är i den åldern nu, du fick oss att tänka till lite, YOUR ROCK GIRL! ♥

2012-08-02 @ 23:12:23
URL: http://fantastiska.blogg.se/
Postat av: Marree

Grym Emilia<3

2012-08-03 @ 03:04:31
URL: http://martinfalukorvs.blogg.se
Postat av: janne

vill du ha en kille i en regnkappa o vill du prova den eller blöta den då

Svar: haha idiot
emiliaabjorkdahl.blogg.se

2013-06-22 @ 15:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0