} } } }class=" }class=" }class="

Streetlights

 
Måste bara säga att nya blogg.se suger våt fitta

Idag har jag inte gjort någonting, vaknade vid 3 ungefär och käkade lunch. Som ni vet har jag gjort ett till försök att bli blond och jag trivs verkligen inte! Det ser bara fake och onaturligt ut på mig. Så om ca en vecka är jag mörkhårig igen, dock inte svart det lutar mer åt det mörk/mellanbruna hållet! Måste bara säga att jag trivs bra som fan i mitt rum just nu, flyttade alla möbler igår och dammsugade hela rummet. Blev skitnöjd! Frida jobbar med en ny header åt mig också så det kommer bli roligare för mig att blogga och för er att läsa med en snygg design. Har även lovat mig själv nu att lägga upp minst en bild i varje inlägg som jag gör per dag haha!

Lite onödig fakta som ni fick ta del av, but now am I back on track again! 
 
 
Två bilder från Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0