} } } }class=" }class=" }class="

Ser rött

Har precis färgat håret rött, är rätt nöjd med färgen och vet inte riktigt om jag vill färga brunt direkt. Desutom är mitt hår rätt slitet så jag ska inte platta eller något på fyra dagar ungefär. Det är ju project X på lördag och det är ju något man inte får missa. Kanske färgar brunt dagen innan det eller något, får se kan inte bestämma mig. Klippa mig ska jag ju göra nästa vecka, hatar när håret känns slitet. Ska egentligen plugga men har ingen lust alls och vid sju ska jag iväg på släktträff. Tagga iPhone på torsdag också! Då kommer jag även kunna mobilblogga och ladda upp massvis med bilder :D. Men nu måste jag plugga vi hörs senare, herrå!
 
 
Nytagen bild när jag precis kommit ut ur duschen, ni kommer få bättre bilder när håret har torkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0