} } } }class=" }class=" }class="

In spice

Nu orkar jag ta mig tid att blogga, har städat nästan hela dagen förutom när jag drog ut och tog en cigg med malin. Efter det kom jag hem och var barnvakt tills nu. För en stund sedan tog jag ett bad, hade ansiktsmask och rakade benen. Nu ska jag bara ladda ner några bra filmer, be min syrra sänka sin musik och sen bara chilla sönder. Är riktigt trött, men får väl försöka hålla mig vaken eftersom marre kommer hit efter kapten röd, lol. Imorgon åker jag med morsan och ska kolla efter en iPhone. Snacka om att jag är glad! :D Har regnat som fan idag som alla kanske redan vet. Det är sjukt, tycker vi borde göra nånting åt miljön. Herrå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0