} } } }class=" }class=" }class="

Find the reason why

Igår mötte jag upp frida i stan sen drog vi och köpte cigg. Efter det gick vi till rådhuset och mötte upp marre. Han åkte med oss till norr tull. Där mötte vi Ida och jonte, sen fick vi vänta en stund innan mirza kom och mötte oss. Han visade vart haris lägenhet var sen gick han och skulle möta några andra som skulle dit. Kvällen var helt okej, jag drog hem vid elva ungefär och mötte upp marre i väster igen, haha. Sedan följde han med mig in och såg på film med min farsa och mig. Såg black man 3. Vid halv 1 skulle han dra så jag följde honom till hållplatsen och efter det drog jag hem och sov.

Idag ska jag iväg med mamma och pappa till ett fik. Vi ska ses och snacka lite bara sen åker jag med mamma hem till åby. Kanske träffar några polare senare ikväll, får se. Ni får ha det bra sålänge så hörs vi senare ikväll! Herrååå

 

 

Bästa ni, älskar er!


Kommentarer
Postat av: Eve

Fin blogg!

Besök gärna bloggen jag har med en av mina bästa vänner och jag skulle uppskatta om du kunde kommentera mitt senaste inlägg om du vet någon bra dansskola om man vill börja dansa som 17 åring, läs mer om det i mitt senaste inlägg

2012-08-06 @ 16:29:33
URL: http://riieve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0