} } } }class=" }class=" }class="

Soldier

Tjena homies, nu är jag hemma igen efter tre dagar i Göteborg. Det har varit rätt mysigt, men känner just nu att det
är skönt att ha kommit hem. Idag var jag i ett litet köpcenter som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Fick med mig fyra tröjor hem, kände att det var dags att fylla på med lite nytt. Imorgon är det prao som gäller
och efter den, ska jag in till stan. Är dödshungrig nu så ska nog gå upp och käka lite kvällsmat.
Men innan det ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, ska desutom tvätta löshåret på samma gång.
Vi hörs, peace!
Tjena homies, nu är jag hemma igen efter tre dagar i Göteborg. Det har varit rätt mysigt, men känner just nu att det
är skönt att ha kommit hem. Idag var jag i ett litet köpcenter som jag inte kommer ihåg vad det heter.
Fick med mig fyra tröjor hem, kände att det var dags att fylla på med lite nytt. Imorgon är det prao som gäller
och efter den, ska jag in till stan. Är dödshungrig nu så ska nog gå upp och käka lite kvällsmat.
Men innan det ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret, ska desutom tvätta löshåret på samma gång.
Vi hörs, peace!
Detta fick jag med mig hem!

Kommentarer
Postat av: linnea

du skulle ha kommit och hälsat på mig jag bor ju här fan ;)

2012-05-16 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0