} } } }class=" }class=" }class="

Låt oss resa långt härifrån, resa någonstans

Haha min statistik sjunker som inåthelvete, tillochmed nu när jag börjat blogga igen hehe. Aja nu sitter jag här, sjuk som fan med världens förkylning och en hosta som är sjukt jobbig. SHIT alltså, vill bara ha sommar nu och åka utomlands med Frida. Låg och tänkte på sjukt många grejer innan jag somnade igår och kom fram till att jag ska börja boxas med min kära mor. Samt börja springa och äta nyttigare. Är också jävligt sugen på att börja åka bräda så tror jag ska köpa en när mitt barnbidrag kommer. Känslan man får när man kollar ut och ser att det är sol ute, mys! Det är bara värmen som saknas. Ska gå upp och göra mig lite frukost nu, sen ska jag nog ladda ner en film och chilla lite. Vi hörs, peace!
Awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0