} } } }class=" }class=" }class="

Fuck that shit

Tjennääre! :D
Känner mig så jäääävla mycket bättre och det är så jäääääävla skönt, är förkyld fortfarande dock men skiteri imorgon ska jag till min prao vilket ska bli galet soft. Åt någon jävla viktväktar grej för ett tag sedan och det var fan inte gott alltså. Smakade typ välling eller nåt, inte gott alls som sagt. Åååååh vill ut och åka ska fan kirra en chysst bräda. Ska också färga håret några gånger till så jag får den ultimata färgen på mitt hår.
Btw! Ni idiotas som trodde att jag blivit blond på så kort tid, it was a joke!
Men snart kommer ni få se mig så blond, på riktigt. Men tills dess, cya and have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0