} } } }class=" }class=" }class="

GREKLAND

Dunkar musik just nu, träffade Leyla för ett tag sedan vilket var nice eftersom jag inte har träffat henne på ett jävla tag min älskade vän. Vi drog till max och drack massa gratis kaffe, sedan pratade vi om allt möjligt. Efter det skulle hon ta bussen till landet så följde med henne och gick av vid nya torget. Sedan gick jag hem, det är underbart väder ute så kan inte fatta att jag sitter hemma. Men det är ingen som har slutat ännu så kan sitta här och chilla tills Amanda kommer hem. Ska tvinga med henne ut i solen!
Det är bara två månader kvar och sen åker jag och Frida till Grekland. Är så sjukt jävla råtagg! Vi ska vara där i två veckor ungefär och några dagar innan ska vi köpa massa nya kläder, bikinis, smink och ännu mer kläder. Kan redan känna känslan när vi ska gå på flyget och när vi sen är framme. Åååååååhhh! Det är avslutning och inte minst sommar snart. Mitt humör är på topp, idag kan ingenting få mig på dåligt humör. Klämmer till med ett litet citat '' what doesent kill you makes you stronger ''. Ähhh fuck that shit! Vi hörs, peace! :D
Några bilder från weheartit, åhh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0