} } } }class=" }class=" }class="

sluta prata bull

TJA :D
Har vart hemma ett jävla tag nu, väntar på att morsan ska komma hem så vi kan åka ner och fylla på mobilen har fan panik när jag inte kan smsa/ringa. När jag satt på spånkan mot rese kommer så är det en gammal tant som får lakk på saken man håller kortet mot. Skrek över hela jävla bussen - DE FUNKAR INTEEEEE
så satt ja o garva för mej själv, så går hon mot mej och ler jättemkt jag kollar på henne
sen hon : JA DÅ FÅR JA ÅKA GRATIS IDAG HÖHÖHÖH o klappar mej på axeln och sen går vidare.
Skönaste tanten fan blir glad av sånna. Vetifan vad jag ska göra idag, åker nog in till hageby lite senare.
Finns inget och göra ute i åby helt jävla dött. Säger man till nån att den ska komma ut blir svaret nääää pallar inte ser tv. Nästa gång nån ringer mej och säger att jag ska komma ut ska jag säga att jag sitter och skiter. Hur kul e det då?? Men nu ska ja dra mej peace! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0