} } } }class=" }class=" }class="

sjuk kväll/natt igår, tack som fan alla!

Sho Frida drog för ett tag sen, älskar verkligen den bruden vi har alltid så jävla klockrent kul. Idag pallar jag inte göra ett piss vaknade flera ggr inatt så är jävligt trött. Tror bara jag ska vara hemma och lira idag. Chilla lite ;)
Ni får inte så mycket bilder i bloggen men det är för att min cam e fucked och pallar inte ha kameran med mig hela tiden. Eller ska jag vara helt ärlig så äre för att jag glömmer kameran hemma, tänker inte på att jag ska ta med den. Ska försöka bli bättre på att lägga upp mer bilder och uppdatera oftare. Funderar på en ny header snart :)
Tröttnar på att ha samma gamla header i typ 100 år.
Aja snart ska jag sätta på en film och fixa lite te, sen bara ta det lugnt kanske träffar phille lite senare om jag pallar. Aja vi får se lever ju dag för dag som sagt, pallar inte planera mina dagar. Om några dagar kommer en ny låt upp :D
Vi hörs senare peace!
- another head hangs slowly -

Kommentarer
Postat av: Johanna

då har ju vi samma tankar :)

ja ville också ändra heder.. vilket jag gjorde :)

2011-10-30 @ 18:17:30
URL: http://johannasuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0