} } } }class=" }class=" }class="

Så många frågor utan svar

Shoo län har varit sjuk idag med, blir sjuk ofta som fan. Denhär gången var det som nån jävla kula utanpå halsen som gjorde ont som fan. Men ska gå imrn, har ju sovmorron börjar kvart över 9. Sen efter skolan ska jag till ungdomsmottagningen o sen tagga vidare till hageby. Har börjat hänga där vetifan varför, kanske för de finns fritidsgård där. Tycker dom borde skaffa en i eneby skulle vara jävligt chill. O dom skulle tjäna på de, folk skulle vara där hela tiden på vintern eftersom det är för kallt o hänga i parken. Hoppas denhär vintern blir lika klockren som den förra. Finns ju massa folk i norrköping man inte vet vilka det är, hoppas man lär känna massa nya människor.
Aya idag har jag inte gjort ngt bara käkat, checkat film o sovit. Sovit som en mätt jävla fet gris hehe. Plus att ja har tråkat arslet av mej :)
Men imrn ska de bli roliiigggtt ska slagga snart så jag inte är så trött imrn, hatar att vara det. Men har järnbrist, är alltid trött måste sova minst 10 timmar. Har alltid behövt det. Snart ska jag klippa mej & färga håret igen.
Vi hörs senare puss :*



Kommentarer
Postat av: mysan

allt bra med dej snygging? :)

2011-10-06 @ 07:09:59
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0