} } } }class=" }class=" }class="

Gokväll

Har haft studiedag idag, jävligt nice. Sen drog jag till fridas prao o hjälpte henne där ja e fett chysst. Sen var vi i blacka centrum ett tag finns jävligt snygga killar där som vi checka in samtidigt som vi satt och väntade på bussen till fridas nya hus. Ligger helt jävla öde mitt uppe i skogen afyfan. Imrn äre fredag o då kommer de bli choknice. Aja jag och frida ska skaffa barn när vi är 17 har vi bestämt, är 100% seriös. Det jobbigaste är nog att komma på namn till kidsen. Snart ska jag käka kycklingpasta o chilla med farsan o min lillasyrra. Mys, vi hörs senare en fet jävla blöt puss på era söta nyllen. Vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0