} } } }class=" }class=" }class="

Ger dej en rundtur i min hemstad bland alla nybyggda hus finns din själ kvar

Tjo har precis duschat, kom hem från sebbe för ett tag sen bästa han.
Sen nu chillar ja o chattar mä phille på fb, ska slagga snart e fett trött fan.
Lovade ju att ni skulle få se resultatet idag men har inte tagit ngra bilder & pallar inte göra de nu heller
vill ju ha bra om ja ska lägga upp fan. E rätt trött på att blogga eftersom jag har viktigare saker att göra, imrn ska ja träffa lite polare o bara chilla runt. Mår fett bra just nu mitt humör o liv börjar bli som deva förut. Älskar mina polare som gör min dag kärlek till er. Glad att jag vann dej tillbaka Emma, även om vi bråkar o shit finns du endå jag älskar dej säger desamma till dej Rebecca, barndomsvän trots att du inte bor här har du fetaste delen av mitt hjärta. ÄR SÅ JÄVLA GLAAAAD  :D:D:D:D
ae men ska slagga snart e så jävla fucking trött desjukt fan. snart ska ja köra på en frågestund e sugen på de :)
Vi hörs senare eller imrn puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0