} } } }class=" }class=" }class="

Bajskorv

Kom nyss ut ur duschen från ett jävla möte med morsan och farsan. Vi satt och diskuterade om massa skit, men ja flippa och pallade inte lyssna så ja drog därifrån. Efter jag slutade skolan mötte jag upp robin så tagga vi hem till bob. Och där träffade vi marcus och hampus. Så var jag där ett tag och chillade. Imrn ska jag ha nån jävla bassar på min skola. Ska sälja bullr nice nice. Men nu ska jag se film är så fucket trött idag. Vetifan vad det är med mig asså känner mej bara så jävla seg. Så vi hörs nog imrn peace!
Tumblr_lpxqhbblrm1qi8eijo1_500_large
weheartit

Kommentarer
Postat av: AMANRA♡

det var ju en vacker bild ^^ hahah..

hoppas du mår bra idag tjejen :)

2011-10-25 @ 10:13:10
URL: http://amanras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0