} } } }class=" }class=" }class="

18.14

Tja kunde inte ha nån bloggpaus kännde bara för de dendär dagen heheh. Nu är ja back again och snart kommer jag lägga upp låten ja snackat om. Ska bara trixa lite till med den så ären snart klar.
Aja idag så åkte jag till skolan och var där hela dagen, känns fett tomt just nu eftersom inte 9orna har prao och inte är i skolan. Har varit jävligt trött hela dan, så det var soft att komma hem. Har varit barnvakt idag oxå. Eller barnvakt & barnvakt satte Tilda framför tv:n så har hon suttit där ett tag. Väntar just nu på att morsan ska komma hem med käk är fett jävla hungrig och vi har ingen mat hemma. De suger men a. Imrn ska ja dra och festa med några polare. Kommer bli rånice, sen tror jag att ja ska träffa sebbe på kvällen.
Håller på och laddar ner paranormal activity 1 tycker inte skräck är läskigt så ska se den lite senare. 
Men nu ska jag ut och röka, vi hörs senare peace :)

- jag känner mej taskig
för att jag brydde mej om dig
men älska dig aldrig -

Kommentarer
Postat av: emma

sv: ska ju de ;)

2011-10-20 @ 21:08:39
URL: http://emmadahlstedt.blogg.se/
Postat av: cmlh

du har fint hår ! :o

2011-10-21 @ 10:41:33
URL: http://cmlh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0