} } } }class=" }class=" }class="

Ser du lilla hora vart vi hamnade

klart man måste ta upp
om någon spydde på en fest
typ det var så jävla äckligt
fan jag fick ta hand om henne sen
eller jag knulla en brud
hon var så jävla keff
hon sög min kuk för en cigg
som hon inte ens fick efter det
jag kom över hennes face
och efter i hennes fitta
tänk om hon skulle få hiv
ja hon får skylla sej själv
ifall hon skulle bli smittad
Klart man måste ta upp
om någon spydde på en fest
typ det var så jävla äckligt
fan jag fick ta hand om henne sen
eller jag knulla en brud
hon var så jävla keff
hon sög min kuk för en cigg
som hon inte ens fick efter det
jag kom över hennes face
och efter i hennes fitta
tänk om hon skulle få hiv
ja hon får skylla sej själv
ifall hon skulle bli smittad
men hororna är glada
ja dom får nåt att snacka om
en fet jävla kuk i käften
det skulle dom nog tycka om
men samtidigt skulle det få tyst på dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0