} } } }class=" }class=" }class="

Seg jävla uppdatering

Känns som jag haft en liten bloggpaus ett tag, men nu är jag back again och ska uppdatera betydligt oftare.
Idag hade jag skola, direkt efter det drog jag hem. Fast sen pallade jag inte sitta hemma o sega, så tog en trip in till stan där jag mötte upp Frida. Sen efter ungefär en halvtimma mötte vi upp Johannes, kan kan inte norrköping och vet inte ens vart stadsbiblioteket ligger. Så jävla keff haha!
Sen drog dom hem och jag ner till rese, där träffade jag robin och hd. Sen när jag skulle bort mot min buss så träffade jag jonas, malin och macke. Dom skulle ta samma buss till åby som jag skulle ta. Så åkte hem med dom.
Gick av bussen efter en stund, så drog jag hem och käkade lite. Sen nu sitter jag här. Pallar inte skriva långa inlägg så gör en lång historia kort. Vi hörs senare, peace!

Kommentarer
Postat av: Elina

fina bilder! :) är allt bra med dig idag ? :D kram kraaaam!

2011-11-24 @ 00:07:25
URL: http://www.nattstad.se/elinaklopper

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0