} } } }class=" }class=" }class="

Man går ut och ser massa andra lingonissar raka av ditt hår så har du nusåkallad hiphopfrilla

Tjena emma drog för ett tag sen o ja sitter på toa har varit fett pissnödig. Drog in t stan för ett tag sen och skulle göra en sak sen dgog ja hem igen. Vetifan vad jag ska göra idag det är fan lov men hände ringenting kanske drar ut eller nåt senare. Aja vetifan. Imrn ska jag dra iväg och festa ifl taggg och då SKA jag ta med mig kameran så då får ni lite nya bilder, hajar att min blogg inte är så jävla rolig och läsa just nu men det är för att jag inte har så stor blogglust. Kanske får det senare, vem vet? ha de bra så hörs vi senare peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0