} } } }class=" }class=" }class="

Gräslig som en gräsmatta wow där fick du till det!

Tjenare kom nyss in, träffat lite roligt folk i ättetorp. Har inte gjort så mkt idag mest hängt i åby. Pallar inte vara i stan fan fett jävla tråkigt. Sorry för seg uppdatering men jag är ju som jag är :)
Snart ska jag sätta på en film, fixa lite te sen gå och lägga mej. Skola imrn ju, dehär har varit världens segaste lov. Fast ändå klockrent. Bara 6 veckor kvar till ljulov tagga!
Damn det här året har gått snabbt som fan, fett jävla sjukt det var ju sommarlov nyss känns de som.
Kommer inte komma upp imrn, eftersom jag vaknat typ 1-2 den här veckan. Men ändå chill och träffa polarna.
Tagga nästa helg då!
Marre ser du det här ska du veta att jag älskar dej din pungkula min bästa bror
Deva allt för mej, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0