} } } }class=" }class=" }class="

Förlorar du det här så kommer jag börja se ner på dej

Sho kom nyss hem, har inte gjort så mkt bara chillat på haga fritidsgård och träffat lite roliga personer.
Just nu sitter jag och käkar godis fast jag känner att ja måste spy. Imrn ska ja möta upp frida vid 12 typ sen ska vi dra och fixa lite till en fest så får vi se vad kvällen har o bjuda på. Hoppas den blir nice ifl :D
Aja nu ska ja tagga upp till övervåningen och bada, sen får vi se om jag lägger upp nåt mer inlägg. Har blivit keff som fan på att uppdatera men det är så jävla tråkigt och har bättre saker för mig.
Kanske slutar blogga på ett tag :D
Har inget intressant o skriva om, kom gärna med förslag elle nåt.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0