} } } }class=" }class=" }class="

Övernattning hos emma mann1

CHACHA BLOGGEN KRILLEBOII HÄÄÄRR
Träffa emma igår vi skulle anmäla oss till kollot som är den 8aug men när vi kom till hagafritidsgård vare stängt fett synd men pallar endå inte hänga på fan sen drog vi hem till farsan så skulle jag packa ner lite skit typ datan oså lite kläder heheee sen tagga vi hem till mej i åby eftersom vi trodde vi skulle slagga där men sen kom morsan så börja vi tjaffsa lite sen kom putte hem till mej efter ett tag sen sa morsan att vi skulle sova hos emma ist så packa vi ner all skit och gick hem till henne. Där gjorde vi inte så mycke satt mest vid datan och såg film Stay Alive fetaste filmen fan den e fett bra :D Blev en jävligt nice kväll/natt iallafall sen när vi skulle sova trängdes alla som tre feta kossor så de blev jävligt varmt men somna vid typ 10 och va tvungen att gå upp 12 för skulle mä morsan till BUP fuck vet ja va ja ska göra där men skiteri va där typ en timma. Sen hämta farsan mej så drog vi till åby hämta min data o grejer spökar fan i mitt hus fett äckligt fan menmen sen drog vi hem till han o min srra va där så de blir mys att ha henne hemma:) Imrn ska ja tagga till stan och träffa folk nicce men pallar inte blogga mer nu så vi hörs senare puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0