} } } }class=" }class=" }class="

Regnig morron

Somsagt det regnar somfan i norrköping just nu och jag som tänkte göra nåt blir väl att sitta inne ida med.
Vakna nyss så bestämmde mej för att käka frukost och sätta mej framför datan med massa kuddar och täcken. Så ser min dag ut just nu men de kanske blir ändring på det fram mot eftermiddan skriver mer om det senare isfl
Bilden över är min frukost, melon macka o te heheh
pussss
Somsagt det regnar somfan i norrköping just nu och jag som tänkte göra nåt blir väl att sitta inne ida med.
Vakna nyss så bestämmde mej för att käka frukost och sätta mej framför datan med massa kuddar och täcken. Så ser min dag ut just nu men de kanske blir ändring på det fram mot eftermiddan skriver mer om det senare isfl
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0