} } } }class=" }class=" }class="

lagg

nånting hände med mitt sims så var tvungen att stänga av allting, gubbarna skulle gå in i hissen typ 20 pers sen så åkte alla ut och ja va tvungen att börja om allt aja helt fuckat blev de men skitsamma
idag har jag inte gjort någonting förutom att sitta vid datan regnar det imrn vetifan vad jag gör då tar jag livet av mej eller något hahahah
har fett ont i halsen tror inte de beror på rökningen men ska sluta med den skiten iallafall WUHU:D
tror min syrra kommer imrn eller på tisda mysmys
taggar midsommar hos frida vi ska vara på hennes land och chilla o bada de ser ja fram emooot
ska snart gå och lägga mej är fett trött va vakne  till 4 imorse smart som jag är;)
nu ska jag hämta vatten o barrra chilla baaase
fett nice jao peace bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0