} } } }class=" }class=" }class="

Ni som behöver ta åt er av dethär gör det ni andra inte.

fortsätt snacka skit
tracka ner på mitt yttre
jag vet att jag är bra
och jävligt mkt snyggare
du behöver inte vara avundsjuk
för jag får fett mkt kuk
och är inte slut
och sjuk som du
pallar inte snacket längre
har fått större aggrisionsproblem
på grund av er fattar ni det
era äckliga jävla luffare
jag kämpar med mej själv
jag gör det varje dag
försöker vara snäll
och inte bråka sån är jag
men hör jag någon fitta
som inte stänger käften
lackar ja sönder för minsta lilla
när ja skriver på dehär
känner ja hatet
mot dom som ljuger
och tror på lögner
fuck lyssna på sanningen
då får ni respekt från andra
men ni är rädda och har ingen självrespekt
lögnare som er funkar inte på mej
jag knullar er steker er och slänger er
använder er som sopor ni är inte värd ett skit
möjligtvis på marken som jag går
eller nåt ja spottar på
fan ska ja nämna namn för
ni vet vilka ni är
ni som fuckar o förstör
borde falla ner och dö
ni vet inte hur jävla pisst ja är
snackar nån liten råtta skit
du kommer få fett med besvär
från och med nu har jag tappat all respekt
för er mammaknullare
och er med äckliga jävla komplex
som tror ni är bättre en andra
nästa gång jag ser dej
så kommer ja få höra dej stamma
jag tar ett två tre bloss
och försvinner in i dimman
dom som får mej att må bra
och som får alla problem att försvinna
jag kan göra vad jag vill
bara sväva runt
ska ja få må bra lite till
måste jag tända en till blunt
fuck er fucking horungar
ni är inga fucking gangsters
bara jävla hundar
som yrar runt som förvirrade turister
ni vet inte vart ni ska
eller hur ni ska va
för är man sej själv
så kommer man bli hatad
därför det är viktigt att tro på sej själv
inte göra som alla andra
skaffa lite respekt
sen så kan man snacka
då vet du vart du står
den enda du kan lita på är på det du tror
på dej själv och det du vet
då är det du ska komma med
fortsätt snacka skit
tracka ner på mitt yttre
jag vet att jag är bra
och jävligt mkt snyggare
du behöver inte vara avundsjuk
för jag får fett mkt kuk
och är inte slut
och sjuk som du

pallar inte snacket längre
har fått större aggrisionsproblem
på grund av er fattar ni det
era äckliga jävla luffare
jag kämpar med mej själv
jag gör det varje dag
försöker vara snäll
och inte bråka sån är jag
men hör jag någon fitta
som inte stänger käften
lackar ja sönder för minsta lilla


när ja skriver på dehär
känner ja hatet
mot dom som ljuger
och tror på lögner
fuck lyssna på sanningen
då får ni respekt från andra
men ni är rädda och har ingen självrespekt
lögnare som er funkar inte på mej
jag knullar er steker er och slänger er
använder er som sopor ni är inte värd ett skit
möjligtvis på marken som jag går
eller nåt ja spottar på


fan ska ja nämna namn för
ni vet vilka ni är
ni som fuckar o förstör
borde falla ner och dö
ni vet inte hur jävla pisst ja är
snackar nån liten råtta skit
du kommer få fett med besvär
från och med nu har jag tappat all respekt
för er mammaknullare
och er med äckliga jävla komplex
som tror ni är bättre en andra
nästa gång jag ser dej
så kommer ja få höra dej stamma

jag tar ett två tre bloss
och försvinner in i dimman
dom som får mej att må bra
och som får alla problem att försvinna
jag kan göra vad jag vill
bara sväva runt
ska ja få må bra lite till
måste jag tända en till blunt

fuck er fucking horungar
ni är inga fucking gangsters
bara jävla hundar
som yrar runt som förvirrade turister
ni vet inte vart ni ska
eller hur ni ska va
för är man sej själv
så kommer man bli hatad

därför det är viktigt att tro på sej själv
inte göra som alla andra
skaffa lite respekt
sen så kan man snacka
då vet du vart du står
den enda du kan lita på är på det du tror
på dej själv och det du vet
då är det du ska komma med

Skriven av mej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju säg själv man ska vara.

Annars är man så jävla osäker.

2011-07-11 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0