} } } }class=" }class=" }class="

@emmas place

Sitter hos emma nu har nyss varit hos tandläkaren gick snabbt. Snart ska jag iväg till åby och klippa mej, fårse hur mycket dom tar av håret ni ska få en före och efter bild senare. Ska klippa mej vid 12 ungefär, sen ska jag hem och städa lite sen ska jag dra till stan och träffa lite folk efter det ska jag hem och packa åker ju till sthlm imrn vid 8 på morronen typ tidigt javet men fett värt. Kommer köpa massor med grejer ;D TAGGA FÖR FAN
Nu väntar jag på att min morsa ska komma med bilen så jag kan dra och klippa mej vill inte ta för mkt heller eftersom mitt hår har blivit långt nu, ska sluta platta håret för det sliter som fan. Aja skiteri de får bli som de blir :)
Vi hörs senare puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0