} } } }class=" }class=" }class="

Socialt

Har inte gjort så mycket idag faktiskt, åkte hem till morsan direkt efter skolan. Packade och käka lite, sen skulle morsan lämna mig hemma hos pappa i nya lägenheten eftersom hon ska ut ikväll. Den är jävligt fin, fast just nu är allt huller om buller men det ska vi ju fixa. Så den kommer bli dönice när vi är klara ;). Det första vi gjorde när jag kom dit var att åka och handla mat, chips och läsk. Så vi lagade mat och käkade. Just nu sitter vi med tv:n på hög volym. Sitter vid varsin data och lyssnar på hög musik. Hahah älskar honom klockrenaste farsan.
Om fyra dagar ska jag och emma dra in till stan och casha julklappar. Har inte köpt en enda änsålänge.
Skitsamma jul, jullov och nyår kan det bli mycket bättre?
Tagga tagga, nu ska jag hälla upp mer cola. Så hörs vi senare, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0