} } } }class=" }class=" }class="

Gokväll

Dagen: Slutade skolan 13.30 ungefär. Sen drog jag ner till rese, där mötte jag upp jennifer och robin. Så åkte vi runt med olika spårvagnar och gick runt i stan. Sen mötte vi upp leyla men hon drog ganska tidigt. Så skulle vi hem till sam men det blev inte som planerat så jag tog bussen hem vid halv fem typ. Långt historia kort, som alltid!
Aja just nu sitter jag i min sköna säng, tänkte städa idag men blev inget av det. Funderar på att gå upp och göra mig en kopp te, är lite frusen. Ska göra det medans jag laddar ner Green streethuligans.
Vad gör ni ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: emma

va fin headern blev :D

2011-12-14 @ 15:58:19
URL: http://emmadahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0