} } } }class=" }class=" }class="

2011

Tog från clara
Höll du några av dina nyårslöften?
Dog någon som stod dig nära? - Nej
Vilka länder besökte du? - Inga
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? - Mirza tabakovic
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - Vetifan
Vad var din största framgång 2011? - Den här vintern, den fick mig att hitta tillbaka till den jag var förra året.
Vad spenderade du mest pengar på? - Mc, det har jag alltid gjort broshan
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? - Eminem lose yourself, teenage crime, what the hell avril lagvine, ken ring helt jävla beng, kapten röd 10000 nollor
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - vet shi, är alltid glad fan
Vad önskar du att du gjort mer? - lärt känna nya polare som ingen vet vilka det är
Vad önskar du att du gjort mindre? - bråkat
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - löshår & nyårsklänning
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - mindfuck, ingen jävla aning asså käka tårta? haha
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - chill mannen, chill
Vad fick dig att må bra? - frida bladh rydén
De bästa nya människorna du träffade? - ruvejda & elias, plus många andra
Det var mitt 2011, hoppas 2012 blir 100 gånger bättre peace!
Tog från clara
Höll du några av dina nyårslöften? - Hade inga
Dog någon som stod dig nära? - Nej
Vilka länder besökte du? - Inga
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? - Mirza tabakovic
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - Vetifan
Vad var din största framgång 2011? - Den här vintern, den fick mig att hitta tillbaka till den jag var förra året.
Vad spenderade du mest pengar på? - Mc, det har jag alltid gjort broshan
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? - Eminem lose yourself, teenage crime, what the hell avril lagvine, ken ring helt jävla beng, kapten röd 10000 nollor
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - vet shi, är alltid glad fan
Vad önskar du att du gjort mer? - lärt känna nya polare som ingen vet vilka det är
Vad önskar du att du gjort mindre? - bråkat
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - löshår & nyårsklänning
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? - mindfuck, ingen jävla aning asså käka tårta? haha
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - chill mannen, chill
Vad fick dig att må bra? - frida bladh rydén
De bästa nya människorna du träffade? - ruvejda & elias, plus många andra
Det var mitt 2011, hoppas 2012 blir 100 gånger bättre peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0