} } } }class=" }class=" }class="

Svar på era frågor.

1. Postat av: Biff Kriminell - Kommer du nu?
Svar: Ja kommer ja kommer ja e nästan där
2. Postat av: Anonym - Hur gammal kan en fågel bli?
Svar: fuck vet ja :)
3. Postat av: Habbo - Hur långt är ett snöre?
Svar: 1 m
4. Postat av: johanna ohlin - är du oskuld ? - hur är din statistik ? - vem är din närmsta vän ?
Svar: - Nej - Har ungefär 100 besökare varje dag och det är rätt bra :) - Emma dahlstedt och frida bladh rydén
5. Postat av lova - tja emilia, vem va den senaste du hade sex med, va han bra? :D
Svar: Tjena mellan bena ;) Min senaste vill jag inte säga namn på men kan berätta att det var på fyllan
6. Postat av: madeleneriksén
tjo! 
-hur gammala är dina syskon?
-vad är ditt största intresse?
-kommer du nån gång bli blond igen?
sen nåra snabba frågor !
- gurka eller tomat?
-svart eller vitt?
-piercing eller inte piercing?
-långa eller korta killar?
okej det räcker ska inte trötta ut dig ! :DD:D::D
Svar: Lina är 12 och tilda är 6
Mitt sötrsta intresse är nog att träffa polare dom får mej alltid på bra humör :D
Vet inte om jag kommer bli blond igen har fått några frågor på det, visst jag har funderat men tror inte de
båda
båda
piercing
långa
haha älskar dej madde :)
7. Postat av: rrebeccamaria
vem/vilka är den du känner är din närmsta? 

äre någon/några du saknar som du slutat umgås med? isåfall vem/vilka? 

berätta ett av dina bästa minnen.

kraaaam!
Svar: Frida & emma
Dig, ja saknar dej
Ett av mitt bästa minne, oh shit vetifan men ett av dom var nog när jag fick byta skola blev jävligt glad då :D

8. Postat av -
vem förlora du oskulden med?
hur går det för dig i skolan?
har du gått i nån sport?
Svar: Alex
HAr gått skit, men ska bygga upp betygen och allt när jag går om 8an igen :)
har gått i fotboll, dans, aikido(kampsport) , ridning och så ska jag börja thaiboxning och efter sommaren
9. Postat av -
Gillar du puffar?
Svar: ja hehe
10. Postat av - ida
Hur mycket väger du baby?<3
Svar: Vet inte riktigt tror något med 40-49 nånting :D
11. Postat av -
gillar du adde löfgren?
Svar: Älskar dej adde <3
12. Postat av -lovisa
1 . vet du vart myrorna är på vintern ?
2 . gillar du grisar ?
3 . vill du bli blon igen ? 

hihi random frågor men iaf , loveu !
Svar: Myror? vet shi vart dom är döda hoppas ja :)
Dom e söta
Tror inte det faktiskt :)
13. Postat av - alma
Är du helsvensk?
Hur lång är du?
Ditt bästa minne från sommaren 2011?
Nice blogg :)
Svar: Nej är inte helsvensk, frågade min farsa det för ett tag sen då sa han att jag var halv nånting
kommer inte riktigt ihåg vad han sa men det kan jag ta reda på :)
Ungefär 1.66
Har många klockrena minnen, men typ grönan med amadeus, dennis och jimmy :)
14. Postat av: Amanda Westerlund
När hade du tänkt att träffa mig igen? Ett år sen sist eller nått... Slyna! 
Ayee, men hur ofta brukar du färga ditt hår och hur många hårfärger har du haft? :)

Svar: aldrig  höhö
Förut brukade jag färga håret skitofta så deva fett slitet, hade mycket tjockare hår innan.
Har haft svart, rött , svart, blont , min vanliga fast ljusa slinger, blont, svart , ljusbrun & mörkbrun :)

15. Postat av: Hannisen

HUR BLIR EN FÅGEL TILL?
saknar du mig?!
hur är statusen på bloggen?
varför börja du blogga?

love u bebis
Svar: klart som fan
Börjar bli fetare har ungefär 100 besökare varje dag
Hade inget o göra så tyckte de verkade kul innan har ja inte haft en tanke påt :)

16. Postat av: Fanny

hur lång är duuuu?
& hur länge har du rappat,eller vad du gör?:D

Svar: Ungefär 1.66
Har rappat i 1,5 år ungefär men har inte lagt ut nån låt ska göra det framöver så ska ni få se :D

17. Postat av: :Lina

ska du färga håret igen ? hur lång ?
Svar: Nej tror inte det.
ungefär 1.66 hahah

18. Postat av: Omer

kommer du någon gång färga håret blont igen ? :D

Svar: Tror inte det mannen :)

19. Postat av: Ella
1. Hur många har du haft sex med?
2. Vad är din favoritfärg?
3. Vad heter dina syskon?
4. När blev du av med oskulden?
5. Vilken sorts musik lyssnar du på?
6. Är du blyg?
7. Vilka är dina bästavänner
8. Är du kär just nu?
9. Vill du ha en kille?
10. Vad är ditt längsta förhållande?
Svar:
5
Vene typ grönt, svart o vitt o blått allrt e fint :)
Lina & tilda
Förlorade oskulden i februari år 2010 hade precis fyllt 14 :)
Det mesta jag lyssnar på är allt från rap/hiphop till raggae rock osv.. :)
Nej det är jag inte :)
Emma & frida
Nej
Yes :)
3 veckor lol

20. Postat av: Maja

favvo mat rätt? ;)
Svar: Köttfärssås o spaghetti fett gott :D


HOPPAS NI ÄR NÖJDA MED SVAREN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0