} } } }class=" }class=" }class="

Gomorron

Har just vaknat mä ida brevid mej, hon ligger fortfarande o sover. Ska försöka väcka henne snart, idag ska hon o ja först till ungdomsmottagningen och sen till stan och träffa massa roligt folk.
Har inget o göra så ja kan passa på och skriva lite om gårdagen.
Först mötte jag upp leyla ismail och leyla karabeg vid nya torget. Sen gick vi upp mot stan där vi skulle träffa lvira, wilma och Klara. Så gick vi in mot mc och där hälsade jag på filip och ludde jävla tjockisar är dom hah.
Aja sen drog vi upp mot söder där vi träffade elin och my, ja skulle fixa cigg men sen vare en snubbe som gav mej gratis hehe :D
Sen såg vi johan palm så tog vi en bild mä honom som ni kommer få se snart. Så jväla fuckad bild men den får duga.
Sen drog vi runt för vi skulle träffa en som vi skulle reda ut lite saker med.
Det tog typ 1 timma eller mer sen när vi satt där kom ida o jonna bea nån kille o nån brud. Så gick vi runt mä dom för vi visste inte vad vi skullle göra. Så ringde poppe o sa att vi kunde dra till vilbergen så gjorde vi det. Fast det blev bara jag ida o jonna som åkte för dom andra hanninte med bussen lol.
Aja sen va vi där ett tag så åkte jag och ida hem sen.
fan va långt inlägg, vi hörs sen. puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0